Dag 2 - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeff en Rian - WaarBenJij.nu Dag 2 - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeff en Rian - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Bangkok

Door: Rianna

Blijf op de hoogte en volg Jeff en Rian

01 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 2 - Zaterdag 31 mei

Sawadee ka (hallo in het Thais)

Vanmiddag hebben we de Baiyoke Skytower bezocht. Een enorm hoog gebouw waar je uitzicht hebt over heel Bangkok. Prachtig! Je gaat met de lift naar de 86e verdieping en die lift heeft alleen maar ramen, dus dat was even slikken als je de wereld onder je steeds kleiner ziet worden, maar oh zo mooi! We hebben gelunched met dat prachtig mooie uitzicht. Maar na het eten merken we al gauw dat we compleet uit ritme zijn, en met die behoorlijk hitte wordt je er dan niet fitter op. Mogen we al slapen? Nee, we moeten deze dag wakker blijven om de acclimatiseren.....

Op de terugweg naar ons hotel komen we toch nog een aantal militairen tegen ivm de staatsgreep hier in Thailand. Van een grimmige sfeer is totaal niets te merken, want de militairen vinden het maar wat leuk als je met hen op de foto wilt. De weg naar ons hotel is ongeveer 10 minuten lopen. Op elk hoekje van de straat komt je weer een andere etensgeur tegemoet, vies en lekker tegelijk. Overal op straat wordt eten bereid, maar of dat nu zo verstandig is om te eten met deze temperaturen betwijfel ik.

Vanavond hebben we een meeting met onze reisleider zodat we ook onze excursies kunnen boeken. Vervolgens zullen we aanschuiven bij het welkomstdiner.

Zijn jullie nog benieuwd naar onze geplande excursies? Nou daar komen ze;
- Klong tour (boottocht) door Bangkok
- Siam Narmit dinershow in Bangkok (waar Joop van den Ende jaloers op zou zijn volgens onze reisleider. Met olifanten die door de zaal lopen)
- Fietstocht door Bangkok
- Thaise massage van maar liefst 2 uur :)
- Jungle flight (Jawel, Jeff geeft me overgehaald, soms moet je gewoon iets doen wat je normaal nooit zou doen, toch?)
- Elephant naturepark
- Watervallen bezoeken
- Phi Phi eilanden (set van de film "The Beach") en we gaan hier snorkelen.

Laatste 5 dagen genieten van de prachtige bounty eilanden op Krabi & Phuket!

Klinkt leuk niewaar? :)

Liefs uit een warm, zonnig Bangkok!

• 01 Juni 2014 - 11:49

Thijs En Ivet :

Wauw! Jaloers vanuit Enter

• 01 Juni 2014 - 11:59

Anne Kolner :

Gaaf!!! Ik droom al weg hier....Veel plezier en foto's maken he?!
    Maar das niet moeilijk he?!

Groetjes

• 01 Juni 2014 - 12:13

Maaike:

Wauw, heel erg leuk om te lezen, heel veel plezier nog!
    Groeten Maaike en een dikke kus van Dyon

• 01 Juni 2014 - 14:13

Gerrit En Ada :

Deze reis hebben we ook gemaakt in 2010, alleen iets anders.
    We krijgen de kriebels als we jullie verslag lezen.
    Alle herinneringen komen weer boven.

Gerrit en Ada

• 01 Juni 2014 - 14:54

Lien:

wàt een leuke uitstapjes in het vooruitzicht,ben nu al jaloers.
    enne wij zijn gek op kiekjes bekijken!!!!
    tot een volgende keer

• 01 Juni 2014 - 16:38

Monika Brommelhaus:

Lijkt me een hele mooie reis zo te horen wat jullie allemaal gaan doen.
    Have fun!!!!

• 02 Juni 2014 - 22:42

Gwendy:

Cool! Je gaat gewoon ziplinen :) Had ik ook nog wel willen doen. Welke watervallen ga je bezoeken? Erawan Falls? Ga gelijk je volgende blog lezen. Xxx