Dag 1 - Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeff en Rian - WaarBenJij.nu Dag 1 - Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeff en Rian - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Bangkok!

Door: Rianna

Blijf op de hoogte en volg Jeff en Rian

31 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Dag 1 - Vrijdag 30 mei 2014

Hi all!!

Onze reis is begonnen!! Vanmorgen zijn we keurig opgehaald door een taxibusje die ons naar station Enschede bracht. Tegen 12.30 aangekomen op Schiphol en ingecheckt. En om 14.30 vliegen we!Allemaal perfect getimed dus :) Even een kleine update vanuit de lucht want ik verveel me enorm in het vliegtuig!

Vliegen is niet mijn hobby, maar gelukkig heeft Jeff er geen problemen mee. Dat stelt me toch altijd enigszins gerust :) Eenmaal in de lucht krijgen we gelijk een maaltijd voorgeschoteld. En ik zeg het niet snel over vliegtuig voedsel, maar dit zag er perfect uit! Sterker nog; het was nog lekker ook! Toch wel weird dat je middags om 15.00 al aan je avondeten zit. (Thaise tijd op dat moment 20.00 uur) Maargoed, rond 18.00 uur worden de lichten gedimd en kunnen we "lekker" gaan slapen. Toch proberen om een beetje in het Thaise ritme te komen aangezien het daar 5 uur later is. Nou ik kan jullie vertellen; om 18.00 Nederlandse tijd val ik nooit een keer in slaap, terwijl het lijkt dat iedereen om mij heen ligt te tukken. Stiekem zal het ook wel liggen aan het feit dat we veel turbulentie hebben, en een enorme onweersbui! Voor de mensen die mij goed kennen weten dat ik dat vreselijk vind. Een aantal keren schudden we alle kanten op. Oke, Oke, ik zal proberen te relaxen en toch een tukkie proberen te doen......

We zijn inmiddels veilig geland en opgepikt door onze reisleider. Alles is echt zo perfect georganiseerd! We zijn gedouched en wel, en gaan zo lunchen in de Baiyoke Skytower (zoek maar eens op op Google) daarna gaan we toch maar even relaxen bij het zwembad, want geslapen hebben we beiden niet. Ik zal vanmiddag een aantal foto's maken en uiteraard plaatsen op deze pagina. :) het is nu al fantastisch en genieten volop! Fijne dag allemaal en ik spreek jullie later!

Voor degene die een app, sms of telefoontje van ons verwachten; het bellen en sms'en is enorm duur! Dus dan maar gewoon op deze manier wanneer we WiFi hebben.

Liefs van ons

  • 31 Mei 2014 - 07:37

    Marije De Boer:

    Wat spannend zeg. Vliegen met onweer en turbulentie lijkt me echt griezelig. Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie avonturen.

    Xx Marije

  • 31 Mei 2014 - 08:03

    Nico Piper:

    Hoi rianna en jeffrey.
    Blij dat jullie er zijn zeker. Lange vlucht en niet geslapen las ik.
    Ik hoop dat jullie een mooie tijd hebben bij die thaise kikkers.
    Liefs papa

  • 31 Mei 2014 - 08:09

    Marieke:

    Wow rietje, onweer in het vliegtuig?? Ben trots op je volgens mij zou ik in paniek raken en je kent me ik raak niet snel in paniek. Super fijn dat jullie er zijn, geniet er van. Xxx

  • 31 Mei 2014 - 08:11

    Anne Kolner :

    Hoi jullie!!
    Fijn dat jullie veilig zijn overgekomen en dat alles perfect is geregeld.
    Hele fijne dagen gewenst en ik zal de verslagen wel lezen!!!

    Liefs Anne x

  • 31 Mei 2014 - 09:10

    Heidy:

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Helaas niet zo'n fijne vlucht gehad. Nu lekker genieten van al het moois wat jullie gaan zien.

  • 31 Mei 2014 - 09:48

    Gerrit En Ada Rosink:

    Fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebben. Die vliegreis hè.....Gauw vergeten, want er komt nog zoveel moois op jullie af.
    Mooi gezicht vanuit de tower over Bangkok hè.

    prettige vakantie verder,

    Gerrit en Ada

  • 31 Mei 2014 - 09:57

    Nicole:

    Hoi hoi.
    leuk om te lezen.
    geniet ervan met z.n beiden in dat geweldige land.
    Groetjes Nicole

  • 31 Mei 2014 - 13:00

    Lien:

    hallo,
    gelukkig jullie zijn veilig aangekomen,hèèl vèèl plezier toegewenst.
    dikke kus van andries,lien en oma.

  • 31 Mei 2014 - 18:58

    Boukje Van Solingen:

    Wow! Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen! Het grote genieten gaat nu gebeuren.
    Ik lees graag mee!

  • 01 Juni 2014 - 13:57

    Gwendy:

    Meis de reis van je leven kan beginnen. Tip: koop een Thais simkaartje bij de 7/11. Supermarkt die op elke hoek van de straat zit.

    Baiyoke is mooi he. Welke verdieping zat je?

    Xxx


    P.s. Ik ga nu gelijk de volgende learn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeff en Rian

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 6399

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 16 Maart 2015

New York!

30 Mei 2014 - 22 Juni 2014

Thailand, het land van de glimlach

Landen bezocht: