We gaan naar....New York! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jeff en Rian - WaarBenJij.nu We gaan naar....New York! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jeff en Rian - WaarBenJij.nu

We gaan naar....New York!

Door: Rianna

Blijf op de hoogte en volg Jeff en Rian

21 Januari 2015 | Nederland, Enschede

Nog eventjes, en het is zover! Op naar the city that never sleeps :) Super fantastisch natuurlijk! En ja, wat moet je je dan voorstellen bij zo'n waanzinnige stad? Je moet het ervaren wordt me gezegd...... Van de plaatjes konden we eerst alleen nog maar dromen, en nu gaan we binnenkort dan toch echt!!! Van verschillende mensen heb ik al veel infoboeken, landkaarten en vele tips gekregen, zodat ik me goed kan inlezen. Kan nooit kwaad toch? Jeff kent overigens na 2 keer de kaart te hebben bekeken, de stad al uit z'n hoofd. Om nog maar niet te spreken over alle andere dingen die we volgens hem echt moeten zien, en hij bij wijze van spreke nu al weet hoe we er moeten komen! :) Handig hoor, zo'n wandelende encyclopedie :) Ik ga de komende weekjes nog maar ijverig verder met het inlezen en studeren over alle ins en outs van New York, zodat t straks lijkt alsof ik er ook alles van weet hihi :) Natuurlijk zullen we jullie tijdens onze mini reis ook weer op de hoogte houden over al onze avonturen in New York!!!!! :)

• 21 Januari 2015 - 19:33

Marion Kamp:

Wat cool!!! Geniet ervan...

Hoe lang gaan jullie...

• 21 Januari 2015 - 19:40

Manon Zweverink :

Hoe gaaf!!
    Als je nog meer tips wil moet je maar gillen.. ken wel aantal mensen die er ook zijn geweest!
    Veel plezier met de voorbereidingen!
    X

• 21 Januari 2015 - 20:12

Janny Visser:

nu al leuk om je verslag van de voorbereiding te lezen. Alvast veel plezier! We lezen weer graag jullie belevenissen daar!

• 22 Januari 2015 - 22:37

Lieuwe En. Francien:

Wat leuk om te horen dat jullie naar New York gaan.
    Lieuwe is er ook eens geweest en ik ben er een dag of 8 geweest met mijn zussen en schoonzus.
    Wat ons goed bevallen is, is die city pass. Eerst wel even een uitgave,maar zeker de moeite waard.
    We zijn in verschillende musea geweest, Guggenheim en MoMA, top of the rock (s avonds bij volle maan!!) super. Ook een aantal vaartochten,naar statue of Liberty,Madame Tussaud, 9-11 museumnacht vele andere dingen.Hier hoef je dan niets meer voor te betalen en dat is wel lekker.Vind je er weinig aan, ga je na een half uurtje weer weg.
    Vooral de boottocht met keihard New York van Alicia Keys blijft me bij en elke keer als we iets van new York op de tv zien, 'ben ' je er weer even.
    Heel veel plezier en geniet er van!!
    Groetjes, Francien